top of page

BLOG: A leghatásosabb manifesztációs technika - Manifesztáció éjjel, vizualizáció álmodban

Manifesztáció álmodban, vagyis miért az éjszakai vizualizáció az a módszer, ami legmélyebb tudatállapotra visz a manifesztációdban? Sokan kérdezik tőlem mi a legjobb manifesztációs technika. Ilyenkor mindig az a válaszom, az, ami hat a tudatalattidra.


Na jó, de mégis melyik? - teszik fel újra a kérdést, és ekkor válik világossá számomra, hogy milyen sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a vonzás törvénye hogy is működik.


A manifesztáció egy olyan népszerű és erőteljes technika, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megteremtsük az álmainkat és vágyainkat a valóságban. Sokan találkoztak már a manifesztáció fogalmával, de az éjszakai manifesztáció egy különösen izgalmas és hatékony módja annak, hogy kihasználjuk a tudat és az alvás közötti kapcsolatot.


Ebben a blog bejegyzésben kedves Olvasó, körbejárjuk a manifesztálás éjszakai módjait, hogy megértsük, hogyan használhatjuk ki a tudatállapotunkat az alvás közbeni időszakban a vágyaink megteremtéséhez.





Az éjszakai manifesztáció alapjai


Az éjszakai manifesztáció azt jelenti, hogy kihasználjuk az alvás közbeni tudatalatti állapotot annak érdekében, hogy pozitív változásokat hozzunk az életünkben.


Ez az időszak különösen fontos, mivel az alvás során a tudatalatti elménk aktívabban működik, és hajlamosabb elfogadni a pozitív sugallatokat. Íme néhány alapvető lépés az éjszakai manifesztációhoz:


Vizualizáció


Az éjszakai manifesztáció első lépése a vizualizáció. A képzeletünk ereje hatalmas, és az álmaink valóra váltásához először is el kell képzelni őket. Vizualizáljuk azt, amit szeretnénk elérni vagy megtapasztalni az életünkben. Legyenek részletekbe menő képek, érzések és gondolatok az álmainkról.


A későbbiekben felsorolok néhány példát is, amivel könnyebben megérted kedves Olvasó, hogy is működik a manifesztáció.


Affirmációk


Az affirmációk segítenek megerősíteni a pozitív elképzeléseinket és hozzájárulnak az önbizalmunk növeléséhez. Az alvás előtt és az ébredés után ismételjük el az affirmációkat, hogy elménk jobban elfogadja azokat. A manifesztáció működni fog.


Megnyugtató környezet


Fontos, hogy az alvás közbeni manifesztáció során nyugodt környezetben legyünk. Lehetőleg kerüljük a zavaró zajokat és a kényelmetlen hálószobai körülményeket. Tehát kerüld lefekvés előtt a tvt, telefont és mindenféle mesterséges fényt.


Az agy működése és az elektronikus eszközök, mint a televízió és a telefonok, hatása lefekvés előtt összefüggésben áll a pihentető alvás minőségével. Az elektronikus eszközök használata lefekvés előtt hatással lehet az alvásra, mivel befolyásolják az agyi tevékenységet és a cirkadián ritmust.





Alvásminőség javítása


Az egészséges alvás elengedhetetlen az éjszakai manifesztáció szempontjából. Gondoskodjunk arról, hogy megfelelő mennyiségű alvást kapjunk, és próbáljunk meg minimalizálni a stresszt és az alvászavart.


Az optimális alvásminőség és az agy megfelelő működésének támogatása érdekében érdemes elkerülni az elektronikus eszközök használatát legalább egy órával lefekvés előtt. Ehelyett szánjunk időt a relaxációra és a kikapcsolódásra, például egy jó könyv olvasására, meditációra vagy nyugtató zenére.


Napló írása


Egy manifesztációs napló vezetése segíthet abban, hogy követhessük a vágyaink elérésének fejlődését. Írjuk le az éjszakai manifesztációk során tapasztaltakat, és nyomon követhetjük, miként válnak valóra az álmaink.


Manifesztáció éjszaka és reggel


Amikor a legkönnyebben hozzá tudunk férni a tudatalattinkhoz, az a reggel és az éjszaka. Neville Goddard kifejezetten az esti, elalvás előtti pillanatot tartja a legérdemesebbnek a manifesztáció elindítására.


Tehát, amikor egy alvás közeli állapotba kerülsz, de még nem alszol és ekkor vizualizálsz, ez sokkal mélyebben be tud épülni a tudatalattidba és sokkal könnyebben fog manifesztálódni.


Itt találsz egy videót, ami a manifesztáció közeledtéről szól.

A Belső Körben a témában még több videót nézhetsz meg a témával kapcsolatban.



Mielőtt elalszunk és miután felébredünk, az agyunk különböző frekvenciákon keresztül eljut az éber állapotból az alvás állapotig vagy fordítva, az alvásból az éber állapotig.


Ez úgy néz ki, hogy az agyi frekvencia először bétából alfába, majd théta állapotba jut és legvégül deltába. Ebben az állapotban, amíg eljutunk bétából deltáig hozzáférünk a tudatalattinkhoz.


Tehát kedves Olvasó ez azt jelenti, ha itt vizualizálsz valamit, vagy használsz egy megerősítést, az sokkal hamarabb célt ér, vagyis sokkal hamarabb jön létre a manifesztáció. Hamarabb épül be a tudatalattidba, mintha napközben vizualizálnál valamit.


Ahhoz, hogy valami manifesztálódjon, a legfontosabb dolog, hogy beépüljön a tudatalattinkba!


Ez azt jelenti, hogy az, amit be szeretnénk vonzani, azzal a témával kapcsolatos gondolataink meglegyenek és érezzük az ezzel kapcsolatos érzéseket.


Ha este úgy fekszel le aludni kedves Olvasó, hogy elalvás előtt a problémáidon aggódsz, agyalsz, feszengsz, akkor ezek a negatív gondolatok fognak beépülni a tudatalattidba és ezeket fogod még inkább manifesztálni. A manifesztáció működik mindig, ha negatív, ha pozitív dologról is legyen szó.


Akkor nem lenne célszerű kicserélni ezeket a gondolatokat inkább pozitívra és arra fókuszálni, amit szeretnék manifesztálni?


Ha félelmet, kétséget, dühöt érzel a problémáid miatt és ebben ragadsz gondolati szinten, akkor ettől a félelemtől rosszul fogod érezni magad, hisz a félelmet ültetted el a tudatalattidba.


Ezt viszed magaddal az éjszakába. Ha 6-8 órát alszol, akkor 6-8 órán át ezzel fog foglalkozni a tudatalattid és ezt manifesztálódik majd a valóságodban. Ezért mondják sokszor, hogy ne nézz horrorfilmet éjszaka, mert ugye akkor rosszat álmodsz…



Mit tehetsz elalvás előtt, hogy a manifesztáció beinduljon?


Az éjszakai manifesztációhoz használhatunk különböző eszközöket és technikákat, amelyek segíthetnek a folyamatban. Íme néhány hasznos eszköz:


Alvás előtti meditáció: Az alvás előtti meditáció segít ellazulni és lecsendesíteni a gondolatainkat, ami kedvező az éjszakai manifesztációhoz.


Alvás közbeni zenék hangfelvételek: Hallgathatunk olyan zenéket vagy hangfelvételeket, amelyek pozitív üzeneteket hordoznak, és amelyek az alvás közben is elérhetők. Ezek segíthetnek a tudatalattinknak pozitív irányba terelni a gondolatainkat.


Alvási technikák: Az úgynevezett lucid álmok és az alvási paralízis technikái is hasznosak lehetnek az éjszakai manifesztáció során. Ezek lehetővé teszik, hogy tudatosan irányítsuk az álmainkat és az alvás közbeni tapasztalatainkat.


Az alvásnak az az egyik szerepe, hogy feldolgozza a napközben történteket. Ha a napi történéseket azzal zárod le, hogy tovább merengsz azon, ami esetlegesen negatívan hatott rád, vagy azon agyalsz, ami nem sikerült neked, vagy amitől félsz, akkor a tudatalattid úgy fogja ezt befogadni, hogy ez fontos neked, ezzel foglalkozni kell, ezt folyamatosan érezni kell. Tehát ezt fogod manifesztálni.


Tudom kedves Olvasó, hogy nagyon nehéz nem a Netflix előtt ülni, amikor egy nehéz nap után haza esel. Mi lenne, ha csak kicsit jobban figyelnél a timing management- re?


Vagyis, ez azt jelenti, ha fontos neked a manifesztáció, ha el akarod érni az álmaid, akarod alkalmazni a vonzás törvényét és azt akarod, hogy be tudd vonzani minden álmod, akkor fel kell adni bizonyos szokásokat. Na de nem örökre, nyugi!


Gondolj csak bele, szeretnél gazdag lenni, szeretnél egy új házat, autót, de azért nem jön össze, mert megmagyarázod magadnak, hogy inkább sorozatot nézel este, ahelyett, hogy ezen dolgoznál a manifesztáció segítségével. Hát nem egy baromság elvenni magadtól a lehetőséget?


Csak tedd azt, hogy állíts össze egy menetrendet. A szabad napjaidon mehet a sorozatozás délután, délelőtt, vagy amikor szeretnéd, de az estéidet mindig szánd arra, hogy a manifesztálj!


Ez ilyen egyszerű! Csak mérlegeld, mennyire fontos az a dolog neked, és hidd el, lemondani egy esti filmezésről nem nagy dolog, főleg, ha cserébe tiéd lehet bármi, amit csak szeretnél.


A meditáció segít a manifesztációban, itt van neked egy kuponkód a manifesztációs meditációmhoz, amivel 10% kedvezményt kapsz a meditáció árából: MediNN10



A vizualizáció alvás előtt - Hogyan kell jól csinálni?


A legfontosabb dolog, hogy legyen egy rövid jelenet, ami azután történne meg, miután megkaptad amit szeretnél, és éld bele magad ebbe a jelenetbe! Milyen érzéseket váltana ki belőled, mit éreznél, hogy éreznéd magad, ha ez a dolog a tiéd lenne?


Ami még nagyon fontos, hogy milyen pózban fekszel le aludni. Válassz egy olyan pózt, amiben nem fogsz azonnal elaludni, mert nem annyira kényelmes az alváshoz. Ez azért lényeges, mert fontos, hogy a “kisfilmed” teljes egészében le tudd vetíteni magadnak és ne aludj el azonnal, amikor elkezded a vizualizációt, hogy megvalósuljon a manifesztáció.


Majd, ha megvan a pozíciód, amiben nem alszol el azonnal, kezdd el a vizualizációt! Éld bele magad, járjanak át az érzések teljes mértékben.


Ha ügyesen csinálod kicsit olyan érzés lesz, mintha kezdenél elaludni, de mégsem, mégis éber maradsz, de valahogy bágyadtabb leszel. Ez hasonló állapot, frekvencia, amit meditáció vagy hipnózis során érez az ember.


Théta frekvencián lesz az agy, ébernek érzed magad, de nyugodtnak és békésnek. Ha sikerül ebben az állapotban vizualizálni, az közvetlenül a tudatalattidba viszi, az információkat.


A manifesztáció úton van feléd!


Ebben az állapotban használhatsz megerősítéseket és mantrákat is.


Az is egy módszer lehet, hogy nem vizualizálsz este kedves Olvasó, hanem elkezded magadban felidézni, előhozni, azt az érzést, amit akkor éreznél, ha már a tiéd lenne az, amire vágysz. És teljes mértékben erre az érzésre fókuszálsz, beleéled magad és jól érzed magad ebben az állapotban.


Itt találsz egy videót, ami a manifesztáció közeledtéről szól.

A Belső Körben a témában még több videót nézhetsz meg a témával kapcsolatban.




Ami még egy meghatározó tényező, amit nem győzök elégszer hangsúlyozni kedves Olvasó, hogy légy hálás. Vagyis, amikor mondogatod a mantrákat, mondd ki azt is többször: Köszönöm, hogy… köszönöm ezt… azt…


A manifesztáció úgy fog leggyorsabban megérkezni hozzád, ha minél inkább a tudatalattidba programozod a vágyadalmaid, és ebben az állapotban éled az mindennapjaid. Abban az állapotban, amilyenben akkor lennél, ha tiéd lenne az, amire vágysz.


Ha nem megy a vizualizáció - Nem fog működni a manifesztáció?


De igen! A manifesztáció mindig működik, mert minden manifesztáció. De erről majd később írok egy cikket.


Ha nem megy a vizualizáció, akkor is manifesztálódhat a vágyadalmad, csak meg kell találd azt a manifesztációs technikát, ami számodra megfelelő.


Például használd a fent említett megerősítéseket, vagy próbálkozz írásos, vagy rajzos technikákkal.



Éjszakai manifesztáció - példák a vizualizációkra


Kedves Olvasó, itt van neked néhány példa pár témakörben, hogy segítsek Neked a vizualizációban.


1. Pénzügyi gazdagság

Ha pénzügyi stabilitást és gazdagságot szeretnénk elérni, vizualizálhatjuk magunkat egy jól jövedelmező munkahelyen vagy üzletben. Használjunk affirmációkat a pénzügyi sikereink megerősítésére.


2. Párkapcsolat

Az éjszakai manifesztáció segíthet abban, hogy vonzó és egészséges párkapcsolatot teremtsünk magunknak. Képzeljük el, milyen kapcsolatban szeretnénk lenni, és erősítsük meg az affirmációkkal a hűséget, a szeretetet és a harmóniát.


3. Karrier és siker

Ha karrierünkben előbbre szeretnénk jutni, vizualizáljuk magunkat sikeres emberekként a kívánt területen. Használjunk affirmációkat a siker és az elismerés irányában.


4. Egészség és jólét

Az éjszakai manifesztáció hasznos lehet az egészségügyi és jóléti célok elérésében is. Képzeljük el magunkat egészségesen és energikusan, és erősítsük meg az affirmációkkal a jóllétünket.




Az éjszakai manifesztáció egy izgalmas és hatékony módja annak, hogy az álmainkat és vágyainkat valóra váltsuk. Fontos azonban megjegyezni, hogy a manifesztáció eredményessége személyfüggő lehet, és nem mindenki ér el azonnal látványos eredményeket. Az állhatatos gyakorlás és a pozitív hozzáállás azonban nagyban növeli az esélyeket a sikerre.


Ne feledjük, hogy a manifesztáció nem egy csodaszer, és azzal nem kerülhetjük el az életünkben az erőfeszítést és az aktív cselekvést. Az éjszakai manifesztáció egy eszköz a pozitív gondolkodás és a tudatos teremtés támogatására, de csak akkor hoz eredményeket, ha hosszú távon is elkötelezzük magunkat mellette.


Legyen kitartásunk és nyitottságunk az éjszakai manifesztációval kapcsolatban, és higgyünk abban, hogy a vágyaink megteremtése a mi kezünkben van. Az éjszakai manifesztáció segíthet minket abban, hogy álmok valóra váljanak, és boldogabb, kiegyensúlyozottabb életet éljünk.


Kedves Olvasó, várlak a következő blogomban valamit a Belső Körben, ahol erről a témáról több videót és konkrét gyakorlatokat találsz!

Köszönöm, hogy itt voltál ma is velem, legyen szuper napod!


Források:


Tanulmányaim

Neville Goddard könyvek

Prepok Zsuzsi anyagok

McCann, Esther: Manifesting Happiness - How to Attract All Good Things


Megtalálsz az alábbi helyeken:






Comments


bottom of page